2017年4月4日 星期二

Nidia Medical 給你一個「家」的美容服務

上個月,很高興可以參加Nidia Medical Beauty Center開幕典禮,「給客人有家的感覺,美麗由這裡開始」呢句標語令我印象深刻,所以今次親身黎感受一下。



Nidia Medical 店舖雖不大,但空間感營造得好舒適,全店以白色及綠色為主調,簡單卻溫暖人心。以「家」為主題,回家第一件事當然係換上拖鞋,所以門口特別設有鞋櫃,換鞋之餘,亦令你放下種拘束感,這設計不得不說挻溫馨的。麻雀雖小,五臟俱全,店內設有二間美容治療室、一間醫生治療室、顧問諮詢室、梳妝區及淋浴室。

最近皮膚太乾,加上已有段時間無做護理(姐妹們,女人真係唔可以懶)暗粒同豆豆都出黎打招呼了,就連上妝都唔貼,所以黎到Nidia Medical 幫我做個大清潔,加重幫我保濕。之前Pinkpink都試過其他美容院以吸力為主幫你吸走毛孔內污垢既儀器,今次體驗有少少不同,吸力明顯比以前感受過既更強些,但又唔會有不適,更重要係吸得更乾淨,不錯不錯!今次,主要分三部分:1. 去角質;2. 分解油脂;3. 按摩皮膚。 同時亦會用三種精華:美白、膠原及保濕。




做完效果非常明顯,皮膚白左,黑頭粉刺清走哂,亦減退了因敏感引起的泛紅。其實美容師都好細心幫我清,所以全程我都好放心,讚讚﹗保濕效果亦都即時見效,皮膚都水潤左,有返光澤,都要歸功於最後既面膜﹗﹗﹗想知呢咩面膜咁神奇,Pinkpink係到要賣個關子,想知而又想試用,咁就快D去Nidia Medial做Treatment 感受下啦﹗﹗哈哈


Nidia Medical Beauty Center
尖沙咀廣東道流尚坊14樓
電話︰3959 2501
網址︰www.nidiamedical.com/

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
希望大家喜歡我的分享!
歡迎合作,試用及出席活動! Thanks
Contact Emailangelalaw1008@gmail.com




沒有留言:

張貼留言