2017年7月24日 星期一

砭石都可以做FACIAL 你又試過未??

Treatment 女士們都做得多,各樣清潔、保濕、膠原、HIFU、各種機種都應有盡有,相信女士們都唔會陌生。今日PINKPINK就介紹一種特別Facial比大家,就係砭石FACIAL。砭石嚴格來講係水晶的一種,一般透過砭石按摩可以改善腰肩神經痛,排放體內癈物,改善痛經及月經不調的狀況。除此之外,仲可以做FACIAL。

砭石都有不同形狀,視乎不同位置而判斷。


因為最近壓力比較大,長了不少青春豆…………又聽聞砭石功效,就嘗試一下砭石FACIAL。洗完面後,就開始用砭石,分別於額頭、眼部、鼻部以及左右兩面頰,由下往上拉提,排毒去水腫之餘,又做到提升效果。成個過程好舒服,毫無痛楚,反而FEEL到肌膚有微溫的感覺,按摩師話咁係最理想的效果,証明血液循環順暢。



可以睇到左邊做完後即時瘦左面,右邊面係有浮腫的問題。

與按摩師查詢過砭石FACIAL可以改善面色,去黃排毒,令你真正擁有由內靚到外的好面色。一般情況下,一星期做一至兩就可以,但過多一日青春痘就慢慢減退,面青情況亦有所改善。所以各位可以試下砭石FACIAL,一次只需$480。如有興趣者,可與我聯繫。

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
希望大家喜歡我的分享!
歡迎合作,試用及出席活動! Thanks
Contact Emailangelalaw1008@gmail.com

沒有留言:

張貼留言