2017年8月1日 星期二

奧修禪卡占卜

上一次同大家介紹過水晶治療,今次就同大家講講奧修禪卡占卜,特別要介紹我非常信任的占卜師—MAN CHAN 女王。始於2015年,我就一直都有透過MAN CHAN 為我的占卜,慢慢去走出那個狹窄的世界,去放下過去,接受新鮮事物,勇於為自己去爭取適合自己的事物。

世界好大,大到就算你每日都接觸新事物,但你還是會覺得自己在井中。例如宇宙間的能量,你又了解過未,接觸過未?有如風水命理,看似無形,其實亦有當中的統計學計算模式。對於我來說,奧修禪卡亦一樣,看似與塔羅相似,但比其更容易看懂,更重要的是占卜師解讀的能力,以及你相信的心。

以往我的世界好細,每日只有屋企公司兩邊走,自己想要什麼都無去思考過。直到有一日,我覺得唔可以再咁樣過日子,又經朋友介紹下,認識左MAN CHAN,亦透過佢為我占卜,每次都精準地指出問題所在,最重要係會有解決方法,以及當我真係跟住去完成將會得到的禮物。占卜就好似心理治療過程一樣,但MAN CHAN的方法更貼近朋友模式,而每一次的指引都幫助我,一步一步去打開內心,去做最真的自己。


以往我不懂去表達自己,總是遷就別人,隱藏自己內心真正想法,後來這兩年間透過各種方法,例如不同途徑認識不同的人,佩戴水晶,水晶陣,改變房的佈置,後來再配合水晶治療,慢慢變成今日的我。所以如果你真係想為自己改變,或者有事你諗唔通,又覺得有迷茫時,都可以透過MAN CHAN 占卜,多少都有所啟示。

大家可以去MAN CHAN 女王的FACEBOOK 睇下及查詢:
https://www.facebook.com/manchanmakeup/?fref=ts
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
希望大家喜歡我的分享!
歡迎合作,試用及出席活動! Thanks
Contact Emailangelalaw1008@gmail.com

沒有留言:

張貼留言