2017年4月21日 星期五

水感活肌療程


前一陣子,天氣潮濕,屋企開多左抽濕機,令皮膚又DRY DRY 地,所以即刻去醫學美容中心幫幫皮膚水份。其實一入門口,我就比佢幅畫所吸引注意力,好少會係美容中心發現有藝術作品,真係有點驚喜。


今次感受下 MEDICGLOW 的水感活肌療程,美容師幫我洗完臉後,就敷一個木瓜菠蘿酵素去一去角質,純天然產品,有助緊緻皮膚。



然後用一部以色列 INFUSION 的儀器導入精華,呢部儀器會產生正負離子電流,刺激皮膚底層細胞膜吸引同包裹精華,導入時會有少少麻痺,吉吉地既感覺,而所用的保濕精華係強效水潤急救精華,岩哂我DRY DRY 既皮膚。做完感覺水潤,滑溜溜﹗





最後配合埋特濃B5 Mark 再敷10-15分鐘,補水﹗補水﹗補水﹗補水﹗敷完Mark 當然要搽返面霜同防曬﹗MEDICGLOW 所用既呢款產品唔會泣,而且好快吸收。


MEDICGLOW有個化妝間,做完facial 可以慢慢化返個靚妝。

水感活肌療程最好一星期做一次,比肌膚維持水潤光澤感。

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
希望大家喜歡我的分享!
歡迎合作,試用及出席活動! Thanks
Contact Emailangelalaw1008@gmail.com


沒有留言:

張貼留言