2017年5月21日 星期日

520⋯⋯你愛上?

5月20日,大家同愛人一齊過?同屋企人一齊過?今年pinkpink 係荃灣大會堂,睇粵劇南派-武松,同一眾老倌一齊過!哈哈!當然要黎捧咏儀姐姐!

今次劇目用官話(中州韻)演出,會場有字幕配出,方便觀眾睇得精彩,又聽得明白!不過我同演員傾過,其實佢地背台詞都好辛苦,咏儀姐姐提到曾經用英文唱粵曲,真係令佢難忘!



到後台參觀佢地出場前既準備,當然我亦不忘研究頭飾,今次潘金蓮的頭飾以鐵珠為主體,以花為點綴,由於係窮苦人家,唔會有珠釵,加上古劇有古劇既規定頭飾,所以同我之前見到既有所不同。



特別介紹一下,每位演員係後台,都會分配出佢地既空間,放置衣箱,出場戲服,配件⋯⋯真係專業。

完場一眾演員謝幕,辛苦!!


粵劇真係有好多精彩的地方,呢種傳統又獨有的文化真係需要大家既傳承,希望會有多D人留意同欣賞粵劇!



歡迎合作,試用及出席活動! Thanks
Contact Emailangelalaw1008@gmail.com

沒有留言:

張貼留言