2017年5月22日 星期一

任性關島之旅-第三日(可可斯島)

約好了司機10點會在酒店門口接我地去碼頭,前往COCOS ISLANDCOCOS ISLAND (可可斯島)係南部,坐車過去都要一小時,不過沿途風景都好美,不經不覺就到。



到了碼頭落了車,就坐船去島了,大概是10分鐘就到目的地。島上水上活動非常豐富,包括浮潛、水上摩托車或是拖曳傘等等水上活動。聽說這個島並無與旅行社合作,所以比較少人去,如果要去就要透過當地導遊或是係酒店櫃台預約。不得不說,呢到四處都係靚景,真係無話可說呀!




聽導遊講解完,知道離島時間後就換上泳衣,把行李鎖在儲物櫃後去玩LU!這裡的海水非常乾淨,透視度相當不錯,水底每兩步都可以見到有海參,真係要小心行,一不小心就同作佢地有了身體接觸……果種觸感真係會一試難忘呀!!


關島的陽光真係令人又愛又恨,陽光照射在海上,閃閃發光的令著迷,但如果在陽光下太久,自己又會糟糕的!!!!!不過難得黎到,就同陽光玩遊戲⋯⋯⋯⋯⋯⋯一陣吧~哈哈



我地一整個下午都在沙灘上過,悠悠閒閒地,並無參加任何水上活動,但就去找尋星之沙﹗星之沙剛好在島的另一邊,而且並不像沙灘咁易行,比人一種真係孤島的感覺。





係岸上找尋星之沙,真係確實存在,同真係好細粒,你地比心機搵下吧!!哈哈


就這樣HEA過左個大半日,準備去4點坐船回程。呢個時候PINKPINK發現好似所有島上的員工都收拾行李一齊上船⋯⋯⋯⋯⋯⋯佢地收工!!!!真係不禁諗⋯⋯香港時間先2點咋,岩岩食完午餐又再準備開工時間,你地就收工了。回程船上見到剛好有一隻海龜游過,可惜來不及影相

坐車回程的司機送左膠4個芒果比我地,個司機已經59歲了,未婚,he said it is hard to find girlfriend, 哈哈!!黎左幾日都覺得其實呢度的人都幾好,司機仲提醒最近有小偷要小心,有講有笑又一程車。

返到酒店梳洗一下,就落街食晚餐,呢晚我地黎到關島十大美食中排名第四的TONY ROMAS TUMON ,剛好餐廳在酒店樓下,就試一試有幾好食。入到餐廳,出現左個奇怪情況……就係餐廳大半顧客都係日本人,其實都唔大驚小怪,因為你黎到關島你會發現大部分的遊客都係日本人同韓國人,你會遇到日本人的機率同身處日本一樣…………總有一個係左近!!!所以所有野都有日文翻譯,連餐廳侍應都會有日本人。言歸正傳,晚餐叫了個肋骨配雞扒,一個PASTA2杯飲料,不得不說真係幾好食!!而且份量都好多,真係好飽。




第四日去玩潛水,出海睇日落,船上PARTY,大跳騎馬舞!!


歡迎合作,試用及出席活動! Thanks

Contact Emailangelalaw1008@gmail.com

3 則留言:

  1. 可以請教一下嗎? 關島住邊間酒店? 可可斯島是跟酒店預約嗎? 收費幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的提問。當時我是入住ROYAL Orchid Guam Hotel. 可可斯島我是跟當地導遊預約的,收購是89美金,包車船來回接送,包午餐。
      至於當地導遊,我是下了飛機後,在機場內有人派發宣傳單上找的。

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除